Надання державної допомоги одиноким матерям

Управління соціального захисту населення Якимівської районної державної адміністрації Запорізької області

Платність послуги : безоплатно

Термін надання адміністративної послуги: 10 днів

 

  • Документи
  • Порядок отримання
  • Результат послуги
    • Перелік документів
        1. Заява(затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441) одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина
        2. Документ, що посвідчує особу
        3. Копія свідоцтва про народження дитини
        4. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи)
        5. Витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої ст 135  Сімейного кодексу України
        6. Довідки про реєстрацію матері та дитини
        7. Усиновлювачам: копія рішення про усиновлення
        8. У разі смерті одного з батьків: копія свідоцтва про смерть,  довідка про неотримання пенсії та державної соціальної допомоги
        9. Матері, діти якої навчаються: довідка з навчального закладу

Заява  з повним пакетом документів подається до адміністратора Центру надання адміністративних послуг. Адміністратор, не пізніше наступного робочого дня, передає документи до управління соціального захисту населення.  Після обробки документів, представник  управління соціального захисту населення надає адміністратору результат надання адміністративної послуги (повідомлення) в той же день адміністратор Цнап повідомляє заявника про надання адміністративної послуги або відмову в її наданні.

Повідомлення про призначення державної допомоги або обґрунтована відмова в її наданні

Управління соціального захисту населення Якимівської районної державної адміністрації Запорізької області

Платність послуги : безоплатно

Термін надання адміністративної послуги: 10 днів

 

Документи
    • Перелік документів
        1. Заява(затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441) одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина
        2. Документ, що посвідчує особу
        3. Копія свідоцтва про народження дитини
        4. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи)
        5. Витяг з державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої ст 135  Сімейного кодексу України
        6. Довідки про реєстрацію матері та дитини
        7. Усиновлювачам: копія рішення про усиновлення
        8. У разі смерті одного з батьків: копія свідоцтва про смерть,  довідка про неотримання пенсії та державної соціальної допомоги
        9. Матері, діти якої навчаються: довідка з навчального закладу
Порядок отримання

Заява  з повним пакетом документів подається до адміністратора Центру надання адміністративних послуг. Адміністратор, не пізніше наступного робочого дня, передає документи до управління соціального захисту населення.  Після обробки документів, представник  управління соціального захисту населення надає адміністратору результат надання адміністративної послуги (повідомлення) в той же день адміністратор Цнап повідомляє заявника про надання адміністративної послуги або відмову в її наданні.

Результат послуги

Повідомлення про призначення державної допомоги або обґрунтована відмова в її наданні